Προσφορά Vivo X Fold Plus – 12GB/256GB – Snapdragon 8 Plus Gen 1 – 120 Hz LTPO από το TradingShenzen στα €1,047.00!
The Vivo X Fold Plus is equipped with the new Snapdragon 8 Plus Gen 1, 12 GB LPDDR5 RAM, 256 GB UFS 3.1 ROM, and a 6.53-inch OLED front display and an 8.03-inch OLED LTPO 2.0 folding display with 120 Hz. The 50 megapixel quad camera was developed with Zeiss, is on flagship level and offers 5x optical zoom. The 4730 mAh battery can be charged at 80W and 50W wireless charging. Dual 5G support, WiFi 6 and Bluetooth 5.2 are also present.
Device Color: Black Device Color: Blue Device Color: Red
1 year guarantee | free EU power adapter | all devices are checked before shipping | only originals – no fakes | play store pre-installed | fast and cheap shipping | secure payment
First, keep calm. Please contact us by e-mail, preferably the customer area in our shop. We will go through the errors, because, often, small software errors can be solved very easily with an update. If it is really a hardware fault, you can then make a warranty claim. You will receive further instructions from us. In addition to the free shipping of your device to China and the free return, we also offer the possibility to use our repair partner in Germany, Austria, Switzerland or Poland for minor errors. This is much faster and completely free for you during the warranty period.
Τι ισχύει με το τελωνείο αν αγοράσω από το TradingShenzen;
Για τους πελάτες στην Ευρώπη, στις περισσότερες χώρες δεν υπάρχει τελωνειακός δασμός για τα smartphones, τα tablets ή τις μικρότερες συσκευές. Ωστόσο, οι πελάτες στην Ευρώπη υποχρεούνται να πληρώσουν τον εισαγωγικό φόρο επί των πωλήσεων που ενδέχεται να επιβάλλει η εκάστοτε χώρα επί του παραγγελθέντος προϊόντος. Ωστόσο, δεδομένου ότι προς το παρόν προσφέρουμε μόνο την παγκόσμια προτεραιότητα ως μέθοδο αποστολής, τα έξοδα αυτά δεν ισχύουν.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, λίγες ημέρες μετά την άφιξη του πακέτου στη χώρα σας, η κατάσταση του πακέτου στον ιστότοπο του παρόχου αποστολής μπορεί να εξακολουθεί να είναι “Καθυστέρηση εκκαθάρισης” ή “Σε αναμονή”. Αυτό δεν είναι ο κανόνας. Σε αυτή την περίπτωση, το πακέτο έχει καθυστερήσει από το τελωνείο. Αλλά μην ανησυχείτε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω mail και θα σας βοηθήσουμε να το διευκρινίσετε.