Προσφορά Redmi K60 Pro – 12GB/256GB – Snapdragon 8 Gen 2 – 120W Charge από το TradingShenzen στα €527.00!
The Redmi K60 Pro is equipped with a Snapdragon 8 Gen 2, 12 GB LPDDR5x RAM, 256 GB UFS 4.0 ROM, a 50-megapixel triple camera with OIS, and a 6.67-inch AMOLED display with 120 Hz and 1400 nits. The 5000 mAh battery can be charged with up to 120 W via cable and with 30 W wirelessly. Bluetooth 5.3, NFC, dual 5G support and WiFi 6 Enhanced are also offered.
Device Color: White Device Color: Black Device Color: Green
1 year guarantee | free EU power adapter | all devices are checked before shipping | only originals – no fakes | play store pre-installed | fast and cheap shipping | secure payment
First, keep calm. Please contact us by e-mail, preferably the customer area in our shop. We will go through the errors, because, often, small software errors can be solved very easily with an update. If it is really a hardware fault, you can then make a warranty claim. You will receive further instructions from us. In addition to the free shipping of your device to China and the free return, we also offer the possibility to use our repair partner in Germany, Austria, Switzerland or Poland for minor errors. This is much faster and completely free for you during the warranty period.
Τι ισχύει με το τελωνείο αν αγοράσω από το TradingShenzen;
Για τους πελάτες στην Ευρώπη, στις περισσότερες χώρες δεν υπάρχει τελωνειακός δασμός για τα smartphones, τα tablets ή τις μικρότερες συσκευές. Ωστόσο, οι πελάτες στην Ευρώπη υποχρεούνται να πληρώσουν τον εισαγωγικό φόρο επί των πωλήσεων που ενδέχεται να επιβάλλει η εκάστοτε χώρα επί του παραγγελθέντος προϊόντος. Ωστόσο, δεδομένου ότι προς το παρόν προσφέρουμε μόνο την παγκόσμια προτεραιότητα ως μέθοδο αποστολής, τα έξοδα αυτά δεν ισχύουν.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, λίγες ημέρες μετά την άφιξη του πακέτου στη χώρα σας, η κατάσταση του πακέτου στον ιστότοπο του παρόχου αποστολής μπορεί να εξακολουθεί να είναι “Καθυστέρηση εκκαθάρισης” ή “Σε αναμονή”. Αυτό δεν είναι ο κανόνας. Σε αυτή την περίπτωση, το πακέτο έχει καθυστερήσει από το τελωνείο. Αλλά μην ανησυχείτε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω mail και θα σας βοηθήσουμε να το διευκρινίσετε.