Προσφορά Realme GT5 Pro – 16GB/512GB – 4500 nits από το TradingShenzen στα €657.00!
With a Snapdragon 8 Gen 3, 16 GB LPDDR5X RAM, 512GB UFS 4.0 ROM, a 50 MP triple camera and 6.78-inch AMOLED display with 144 Hz and 4500 nits brightness, the Realme GT5 Pro offers a lot for a low price. The 5400 mAh battery can be charged in record time with up to 100 W via cable and 50 W wirelessly. Bluetooth 5.4, WiFi 7, dual 5G support and stereo speakers with Dolby Atmos support are also offered.
Device Color: Black Device Color: Vegan Leather Orange Device Color: Vegan Leather White
1 year guarantee | free EU power adapter | all devices are checked before shipping | only originals – no fakes | play store pre-installed | fast and cheap shipping | secure payment
First, keep calm. Please contact us by e-mail, preferably the customer area in our shop. We will go through the errors, because, often, small software errors can be solved very easily with an update. If it is really a hardware fault, you can then make a warranty claim. You will receive further instructions from us. In addition to the free shipping of your device to China and the free return, we also offer the possibility to use our repair partner in Germany, Austria, Switzerland or Poland for minor errors. This is much faster and completely free for you during the warranty period.
Τι ισχύει με το τελωνείο αν αγοράσω από το TradingShenzen;
Για τους πελάτες στην Ευρώπη, στις περισσότερες χώρες δεν υπάρχει τελωνειακός δασμός για τα smartphones, τα tablets ή τις μικρότερες συσκευές. Ωστόσο, οι πελάτες στην Ευρώπη υποχρεούνται να πληρώσουν τον εισαγωγικό φόρο επί των πωλήσεων που ενδέχεται να επιβάλλει η εκάστοτε χώρα επί του παραγγελθέντος προϊόντος. Ωστόσο, δεδομένου ότι προς το παρόν προσφέρουμε μόνο την παγκόσμια προτεραιότητα ως μέθοδο αποστολής, τα έξοδα αυτά δεν ισχύουν.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, λίγες ημέρες μετά την άφιξη του πακέτου στη χώρα σας, η κατάσταση του πακέτου στον ιστότοπο του παρόχου αποστολής μπορεί να εξακολουθεί να είναι “Καθυστέρηση εκκαθάρισης” ή “Σε αναμονή”. Αυτό δεν είναι ο κανόνας. Σε αυτή την περίπτωση, το πακέτο έχει καθυστερήσει από το τελωνείο. Αλλά μην ανησυχείτε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω mail και θα σας βοηθήσουμε να το διευκρινίσετε.